zondag 26 februari 2017

Edegem handgemaakt én blogmeet én naaiweekend

Lieve lezers,

Ik weet het, het is schandalig, maar ik leef momenteel in mijn roze bubbel. Alle aandacht gaat naar de dochter en de man en soms naar vrienden en familie. Maar de hobby's zoals naaien, daar heb ik geen tijd voor. Maar er is verbetering op komst, ik beloof het.


Vanaf nu komt tante Chloé elke 2 weken babysitten zodat ik naar de naaiclub kan, nl Edegem handgemaakt. Een groep dames die elke week samen komen om te handwerken. Sommigen naaien, sommigen breien, maar de meeste tetteren vooral. Ik ga dus terug naaien en dat vind ik geweldig.


Ook ben ik naar de 2e blogmeet van Davina geweest, net als in augustus. Weeral met een hele groep dames aan het praten geweest. Zo leuk om oude vriendinnen terug te zien en nieuwe vrienden te maken.


Davina had deze keer spelletjes in elkaar gestoken. best grappig en een perfecte manier om elkaar en elkaars blog te leren kennen.

Stephanie had het idee opgevat om iedereen een miskoop te laten meebrengen en ook daarmee hebben we een spel gespeeld. Op het einde had je dan iemand anders haar miskoop. En eerlijk, ik ben best blij. Het is dunne tricot, maar ik zie hier een slaappakje of een lente slaapzak in. Het gaat nog goed komen!



En vorig weekend heb ik best veel genaaid want dan was er HET naaiweekend van het jaar. Met de Sew Naaiz dames een heel weekend naaien, praten, beetje drinken en lekker eten. Vorig jaar was een super succes, dit jaar was het nog beter. Vorig jaar moesten we wennen aan elkaar, nu zijn we er volledig voor gegaan. Het was zo goed, dat we beslist hebben om het 2x per jaar te doen. Genieten ten top, ook al was ik blij om terug thuis te zijn bij de man en de dochter. 

Bedankt Marie-Paule voor de top organisatie!
Er zijn door de 21 dames meer dan 100 stuks genaaid. Ik ben maar aan 3,5 gekomen en dan nog moet ik aan elk stuk iets doen zoals knoopjes aannaaien en zo. Dus nog geen afgewerkte stuks om te laten bewonderen maar dat komt zeker de komende weken!



Marie-Paule zorgde ook voor een geweldige goodybag. Vol met stofjes, korting code's, fournituren,... Helemaal verzot op mijn zak!



Bedankt aan de sponsors:
 StoffengallerijCompagnie MBrindille & TwigItch2stichMy childhood TreasuresStitchCas & NinaNominettePetite CoutureHet StoffenhuisAteljee PveritasStoffenmieFlow MagazineLanalottaMind the WhaleStoff.beKaatjesnaaiselsJuffertje Uil (we zijn er ook gaan shoppen, en kregen nog een mooie korting!!!), FeeëriekeDen DepotModecouponMon DepotGallery FabricsFairy TailorsViolette field threadsOliver+SElegance & ElephantsBlank Slate PatternsMade It PatternsSofilantjesSomething NaaisPindanutjesSoft CactusKiwi FabricsMisses NeedleRosie & MeTillie & The ButtonsMalieke & Co en Babarum


En hiermee is het nog niet gedaan! We hebben een zak over. Jullie kunnen dus ook zo'n zak winnen! Hoe?
Klik op deze rafflecopter en volg de instructies. Hoe meer entries, hoe groter de kans dat jij de gelukkige eigenaar wordt. Veel klik plezier!

a Rafflecopter giveaway


5 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je weer terug volop tijd en goesting zal hebben om te naaien! De stuks die je genaaid hebt op weekend, waren alleszins heel schattig, dus je bent het nog niet verleerd 😉 Blij dat je er dit jaar weer bij was!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uiteraard komt die wel terug, maar dat kleine wezentje is nu zoveel leuker. Maar naaien voor Janne is inderdaad ook leuk :D De goesting zal dan zeker ook wel terugkomen!

      Verwijderen
  2. heel benieuwd naar de stuks die je naaide op weekend! en volledig terecht dat je dochter nu eventjes voorgaat maar dat komt wel terug zeker als je om de twee weken een avondje 'moet' naaien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komt inderdaad goed als ik er geraak ;-)
      De stuks zijn afgewerkt, nu nog op de blog komen voordat ze te klein zijn

      Verwijderen
  3. Fijn je te leren kennen op de blogmeet en het naaiweekend !!

    BeantwoordenVerwijderen