donderdag 21 januari 2016

SWAP...

Swap? Ik maak voor iemand iets en zij maken ook voor mij iets. Allemaal zeer spannend, want je kent elkaar niet.
In 2014 en 2015 heb ik telkens 1x meegedaan. Maar eerlijk? Niet mijn ding, maak ik genoeg, doe ik genoeg, is die persoon tevreden, ... Dus maak ik vanaf nu alleen nog maar voor mensen die ik ken en swap ik niet meer mee. Maar toch mogen jullie wel eens kijken wat ik gemaakt heb.

Bedankt swappers voor jullie cadeau!


Swap 1:


Het volledige pakket:







Een handtas die ik al meermaals gemaakt heb. Zie maar hier en hier.




Een make-up tasje. Het idee en patroon komen van hier, maar ik heb het wel op een volledig andere manier in elkaar gestoken.





Deze dame was zwanger, dus heb ik een slab gemaakt, maar in een andere vorm, gewoon omdat het kon.





Een kaartenmapje dat je hier ook al gezien hebt.




Swap 2:



Allemaal op deze manier ingepakt. Ook dat mag op een leuke manier, niet?





Een make-up tasje (dat je hier ook al eens gezien hebt).
Met een zelf gemaakte ketting waarin een foto van haar kinderen verwerkt is.





Een speeldoos voor haar kleine meid.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten