zondag 10 januari 2016

Mijn beste wensen en mijn excuses...

Ik wil starten met mijn excuses. Het is gewoon een schande, ik weet het. Zo lang niets meer gepost!
Mijn voornemen voor het nieuwe jaar? Terug actief zijn op de blog!

Hierbij ook mijn beste wensen mijn lieve lezers, dat 2016 een top jaar mag worden voor ons allen. Vol creativiteit, gezelligheid en leuke ontmoetingen!


Hoe komt het dat ik niet actief was? We hebben een huis gekocht!
Schuren, afwassen, behang los maken, kilometers schilderen, tuin leeg halen (wie plant er nu ook zoveel bamboo?!), behangen, ... dat was mijn werk van de laatste maanden.
Een huis inrichten, kleuren kiezen, decoratie kiezen, ... Geweldig!



Tot we op zoek gingen naar een lamp voor boven de eetkamer. Een onmogelijke zaak, daar de lamp nooit boven de tafel zou komen. Dus hebben we er zelf 1 ontworpen. We kopen een leuke lamp, halen ze uit elkaar, maken een houten bak, schilderen deze, steken de lampen erin, hangen het aan het plafond en klaar. Een industriƫle en minimalistische stijl, we zijn er weg van!




En ook met de decoratie voor de feestdagen heb ik me uitgeleefd. Hierbij een kleine impressie.


Een simpele adventskalender. Houten cijfertjes met een fluostift schilderen, vast maken aan de kaars, 1 kaars elke zondag voor kerst aansteken en gezelligheid troef.






Een kerstkrans. Koop 80 kerstballen, lijm het metalen kopje vast aan je kerstbal met een lijmpistool, laat drogen, zoek een ijzeren kledinghanger, maak deze rond, maak deze los, hang alle kerstballen aan de hanger, zoek een breed lint en werk de hanger weg. Hang op en geniet ervan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten