zondag 2 november 2014

wat te doen...


Je kent het vast wel, we naaien en we kopen magazines en we vinden op het internet mooie patronen en ... Maar wanneer we tijd hebben, moeten we toch gaan zoeken. Ik werkte altijd met 'to do' lijstjes. Iets waar ik goed in ben, want ik heb altijd wel een paar lijstjes rondslingeren.

Maar dan kwam er in een facebook-groep een link naar een geweldige naaiplanplanner. Die heb ik direct afgedrukt en in gebruik genomen...

Maar het werkte niet voor me. Er stond te veel en te weinig tegelijk op. Aanpassen dus! En ondertussen is mijn map in orde!









Klik hier als je mijn versie van de naaiplanplanner wilt downloaden.



Super handig in gebruik, want ik ging ondertussen ook naar het stoffenspektakel. Zo kon ik veel gemakkelijker een lijstje maken van wat ik nog graag zou kopen. Uiteraard is daar wat extra's bij gekomen, maar daar heb ik ook een idee voor!


Rechtse rij: 2 jogging stoffen en blauwe punta di roma
Middelste rij: boven stretchstof,  stof voor een trui, stof met pailletten
Links: katoentjes: stof voor rok, leuke stof voor de papa, basis witte stof en stof voor speelmatten mee te maken


1 opmerking: