dinsdag 25 november 2014

voor de papa...

Mijn papa was jarig en ook mijn papa verdient iets zelfgemaakt bij het gekochte cadeau. Maar wat maak je voor papa's? Op de verschillende facebook groepjes had ik de vraag gesteld. Ze hadden leuke ideeën, maar niet voor mijn vader. Hij is niet zo heel gemakkelijk en ik had ook niet zoveel tijd.

Gelukkig heb ik op tijd het licht gezien en het me niet moeilijk gemaakt. Een knuffeltrein, dat is het geworden. Mijn papa zijn grote hobby zijn miniatuurtreinen.

Ik heb dus een trein uitgetekend, in mijn stofjeskast gaan kijken naar kleurtjes en gestart.


Volgende keer maak ik de cabine en de schoorsteen breder. Ik denk dat het dan iets beter in verhouding gaat zijn, maar toch tevreden voor een eerste probeersel. Ook het inknippen van de hoeken moet iets beter.
Wat is jullie mening?

4 opmerkingen:

  1. Annemie Provinciael25 november 2014 om 18:34

    Mooi, het zullen vooral de kleinkindjes zijn die er plezier zullen aan beleven

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zal inderdaad vooral voor het kleinkind zijn en de toekomstigen. Maar papa was tevreden :-)

      Verwijderen
  2. Het is een hele leuke trein. Ik zou de volgende keer zeker de schoorsteen wat verbreden en misschien de cabine ook

    BeantwoordenVerwijderen