maandag 27 oktober 2014

een cadeau voor de grote broer...


Heb ik al gezegd dat wij met heel veel thuis zijn? En dat ieder ook een aanhangsel heeft? En dat ik me weeral heb voorgenomen om voor ieder een cadeau te maken als ze verjaren (naast het gekochte cadeau)? Geeft me dus heel veel werk, zo'n 12x per jaar ongeveer. En november is zo'n maand dat ik niets anders doe :-)
Maar daar later meer over.

Nu was in augustus de oudste broer aan de beurt. En wat maak je voor een man? Wel, hij ging nog op reis gaan, dus een toilettas is het geworden. Het idee kwam totaal niet van mezelf, maar van op pinterest. Naar een Franse site werd ik verwezen. Lang leve google translate hoor!


Het patroon is niet echt perfect, mijn onderkant is een beetje gesukkeld in elkaar gestoken, want ik had stof over. Volgende keer moet ik het veel beter nameten. Maar de tas zelf, is eigenlijk echt fantastisch geworden. Ik ben er best nog wel blij mee. En mijn 'kleine' broer ook.

De streepjes stof komt trouwens van een kussensloop van ikea. Ik had wel namaak leder in huis, maar geen bijpassende stof totdat ik naar het kussensloop keek. Gelukkig heb ik een man die dat ook nog wel grappig vind :-)










PS: Als je ideetjes hebt om te maken voor een man, laat het me zeker weten, want ik heb nooit een idee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten