woensdag 19 maart 2014

oei...

Ik heb niets meer af... En dat is al heel lang geleden. Mijn blog heeft wel een tijd stil gelegen, maar dan was ik wel bezig. Nu heb ik gewoon niets af.

Maar, wel 2 halve rokjes klaar, 1 kleedje bijna af, 1 vestje geknipt en de kraag al gestikt, 1 tas bijna af, 1 kleedje getekend, ... En ga zo maar voort, maar dus niets klaar. Oei, misschien eens tijd steken in afwerking.

Gelukkig hebben we volgende week een iets rustigere week op school, leerlingen hebben GWP, wat ons veel stress ervoor geeft, maar tijdens gelukkig iets minder. En over 2 weken paasvakantie. Hopelijk krijgen we wat afgewerkt.


Ondertussen ook nog eens naar het Stoffenspektakel geweest. Het viel eigenlijk zeer goed mee voor de portemonnee.
Draad voor de overlock, heb je nodig, niet?
3x punta do Roma, sinds ik dat ontdekt heb, draag ik dat super graag, nu nog verwerken in kleedjes.
2 tricotjes, ook voor kleedjes of rokjes, nog geen idee.
En een doorschijnend stofje voor een blousje?
Een fel roze als voering voor het getekende kleedje, de stof voor dat kleedje heb ik overlaatst ook al gekocht.


Wie kan mij wat tijd verkopen? Of misschien gewoon met een hoop samen zitten en naaien? Want volgens mij werkt dat ook extra motiverend :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten