zaterdag 25 januari 2014

ik ben tante...

En dat voor de allereerste keer voor 1 van de vele zussen en broers die ik heb.
Mijn kleine broer (wat je klein noemt natuurlijk, hij is jonger maar wel een kop groter) is papa geworden!
En ikke ook blij :-D En dan maar starten met een pakketje te maken. We kregen de sekse niet te weten, dus op zoek naar een uniseks stofje, wat ik niet zo gemakkelijk vond. Maar het is gevonden, schattige gele eendjes bij 1 van de 2 plaatselijke stofwinkels. We startten aan het pakket en het moest groot worden!


- Uiteraard een wikkeldeken. Bij vrienden een succes, dus hopelijk ook bij hen.
Al meermaals gemaakt hier, hier en hier.
- Een pamperzakje, ook hier gemaakt. Gevuld deze keer, omdat je nooit teveel pampertjes en doekjes kunt hebben.
- Een muts, voor de eerste keer, even gevloekt, maar o zo schattig!
- Een body'tje met een eendje erop.
- Een knuffeleend, zelf getekend, gewoon omdat het schattig is.
(Ik geef toe, op het internet wel naar ideetjes gaan zoeken)

Proficiat broer!


1 opmerking: