zaterdag 30 november 2013

op les...

Ja, zelfs de juf moet soms op de les. Ik kon namelijk nog niet smocken en wou dit echt niet zomaar proberen zonder te weten hoe of wat. Smocken? Ja zo'n elastische band, vaak op de buik, maar soms ook op borsthoogte. Kijk maar eens naar de details.
Hoe doe je dit? Je spoeltje vol speciale rekker vullen en dan gewoon stikken. Daarna met heel veel stoom strijken, dan krimpt het en klaar. Het snelste en gemakkelijkste rokje ever!

Terwijl ik bezig was, had ik al grote dromen met deze techniek. 1 is al uitgekomen, daar later meer over.

Nu, mijn rokje... Eigenlijk geen techniek die mooi staat op mijn lichaam, maar toch deze zomer gedragen. Zit zo gemakkelijk!

Met een leuk petit pan stofje, ook eens leuk om mee te werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten