woensdag 20 november 2013

Een rok voor een super zus...

Ze was jarig en dat verdient een cadeau. Altijd, niet?

Omdat ze het zelf nog niet heeft, haar rok met mezelf erin.

Ik had de zus haar maten niet, maar wou wel een rokje maken. Dan maar met een stuk boordstof. Ze heeft een maatje of 2 groter als ik, dus iets te groot voor mij, is goed voor haar (hopelijk).

De bloemenstof alleen vond ik wat druk, dus voorkant mooie bloemen, achterkant een rood uni katoen. Beetje saai, dus nog een wit kantje onderaan.

Een idee van Mme Zsazsa's boek, 'Allemaal rokjes'. Maar toch een eigen twist aan afwerking.



De zoom anders, want in haar boek vind ik het maar snel afgewerkt. Dus dubbele zoom met een tweelingnaald afgewerkt. Had ik dat ook nog eens geoefend.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten