zaterdag 20 april 2013

Het begin...


Kwam van het feit dat ik me verveelde en te weinig creatief bezig was en te vaak dacht... dat wil ik in die stof maar in dat model...
Dus zijn we 4 jaar geleden gestart met naailes.
Nu staan we hier. Eindelijk zeker genoeg om af en toe eens is iets zelfstandig te maken.

Maar het begin kwam ook van de 'held' papa. Hij kookte voor zijn kindjes. Soms hemels lekker, soms een fiasco, maar ook daar leerde hij van. (Pas op, dat is maar 1x gebeurd, maar het was een grappige ervaring.)
Dus ook mijn zelfgemaakte creaties om op te eten wil ik graag tonen. Hemelse ontbijten, lekkere cupcakes en andere heerlijkheden.

Maar ik ga ook, zo af en toe, eens een echt creatief werkje posten. Ja, ik ben een leerkracht PO voor een reden geworden. Ik ben graag actief met mijn handen (mijn benen/voeten zijn soms wat lui). Ook dat moeten we eens tonen.

Tot snel, x Caroline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten