donderdag 25 april 2013

handtas, een kerstcadeau

De handtas met mijn machine
Met kerst had ik het écht gehad met gekochte cadeautjes. Ik ging voor zelfgemaakte cadeautjes voor sommigen. ZO gezegd, niet ZO gedaan, maar we gingen ervoor!

Voor een vriendin ging ik een handtas maken. Dus koos ik dit patroon uit van het internet. De Phoebe Bag. En dat was 3 vliegen in 1 klap slaan. Een handtas maken én mijn Engels oefenen én omrekenen van inch naar cm.

Zolang je alle stappen braaf volgt, gaat het vlot. Uiteraard deed ik dat ergens niet en liep het even mis ;-) Maar alles is toch weeral op zijn pootjes terecht gekomen.

verhouding mens - handtas
Stoffen komen (meestal) gewoon van het stoffenspektakel. Ja lieve mensen, ik ben fan van goedkope stof zolang ik niet zeker ben van mezelf. De drukknop is nog een overblijfsel van vroeger. En in de spiegel is mijn gsm, mijn kast, mijn deur en ik zichtbaar :)

de binnenkant





Geen opmerkingen:

Een reactie posten