zaterdag 20 april 2013

DE start...


is altijd moeilijk! Maar ik doe mijn best.

Wat moet je verwachten? Mijn zelf gemaakte creaties... Eten (mmm), naai-spullen, schilder- en andere kunstwerkjes... Gewoon de creatieve dingetjes waar ik trots op ben en die ik graag met jullie deel. Allemaal samen op 1 plekje, dat ieder van jullie (ook zij zonder facebook :-) ) deze kunnen bekijken en becommentariƫren.
Nee, het spijt me, geen filosofische teksten. Zij die me kennen weten dat ik graag praat en veel minder graag schrijf. Vreemd om een blog te maken, ik weet het, maar ik wil dit delen met de wereld. Of toch met mijn vriendjes.

Veel plezier ermee,
dikke zoen, Caroline

1 opmerking:

  1. Annemie Provinciael22 april 2013 om 23:09

    Succes Caroline, ik zal zeker regelmatig eens komen kijken en misschien inspiratie opdoen.

    BeantwoordenVerwijderen